سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری طرح گل های آویز

بررسی پوستر دیواری گل های آویز

پوستر دیواری گل های آویز، نمونه ای زیبا از کاغذ دیواری هایی می باشد که با تمام سبک های دکوری هماهنگی دارد. طرح پس زمینه phgj سنگ مرمریِ این کاغذ دیواری آن را از طرح های دیگر متمایز کرده و جلوه ی خاصی به آن بخشیده است. گل های زیبایی که در حلقه ای طلایی و ظریف محاصره شده و به گونه ای قرار گرفته اند که گویی از سقف آویزان شده اند.
رنگ های روشن این پوستر دیواری، فضای شما را پُر نور تر و باز تر نشان می دهد، پس اگر فضای شما کوچک است، بهترین گزینه می باشد. رنگ سفید ایجاد شده در مرز میان سنگ های پس زمینه به خوبی توانسته فضای دو طرح را از هم جدا کند و همین امر باعث شده است که چشم مخاطب به راحتی در کار چرخش داشته باشد، همچنین رنگ طلایی آویز ها باعث شده این پوستر دیواری لوکس به نظر بیاید. در این قاب، تمامی رنگ های جذاب، به کار برده شده و می توان با هر نوع وسیله ای در خانه یا محل کار هماهنگ و ست کرد.

کاربرد های پوستر دیواری گل های آویز

این طرح زیبا با زمینه کرم و گلبهی خود، آرامش و گرمای عجیبی به فضا می دهد. برای اینکه به محیط جذاب تری در کنار پوستر دیواری گل های آویز دست پیدا کنید، بهتر است از رنگ هایی مانند قهوه ای و آبی فیروزه ای استفاده کنید تا بتوانید از دیدن فضای جذاب مورد نظرتان لذت ببرید.
این پوستر دیواری را با دکوراتیوهای سفالی و چوبی می توانید هماهنگ کنید و البته در انتخاب این دکوراتیوها باید دقت نمایید تا فضا بیهوده شلوغ نشود. این پوستر دیواری برای نصب در اتاق تلویزیون یک گزینه ی کاملا متفاوت محسوب می شود. همچنین با نصب آن در اتاق خواب، سالن پذیرایی، نشیمن و سایر قسمت های خانه و همچنین محیط های کاری مانند سالن های زیبایی می توانید محیطی دل نشین و آرامش بخش داشته باشید.