سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری طرح پتوس های شیشه ای

 

بررسی پوستر دیواری پتوس های شیشه ای

همه با گل های پتوس کاملا آشنا هستیم. همان گل هایی که همیشه به قوی و سازگار بودن، یادشان می کنیم. پوستر دیواری پتوس های شیشه ای، به نوع متفاوتی برگ های این گل زیبا را به تصویر کشیده است، برگ ها را از یکدیگر جدا کرده و در مقابل نور خورشید قرار داده است. تابش نور بر برگ ها، رنگ آن ها را شفاف و درخشان نموده و تک به تک رگبرگ هایشان را نشان می دهد.
بدون شک این طرح یک تصویر حقیقی نیست و تنها شکل برگ ها از گل های واقعی پتوس ایده گرفته شده اند. به سبک نقاشی این کاغذ دیواری، انتزاعی گفته می شود که برگرفته از ذهن و تصورات خیالی است. تابش آفتاب و نشان دادن انوار خورشید، از نقاط قوت این کاغذ دیواریست که به سادگی، جانی حقیقی به طرح می بخشد. پلت رنگی برگ ها در این پوستر دیواری، از تم سیاه و خاکستری انتخاب شده که حالت سایه روشن تصویر را به خوبی حفظ کرده است.

کاربرد های پوستر دیواری پتوس های شیشه ای

استفاده از پوستر دیواری پتوس های شیشه ای، برای دیزاین فضاهای کاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فضاهای کاری نیاز به تمرکز زیادی دارند که انتخاب عناصر زیبایی درست و صحیح نقش بسیار مهمی در تسکین و حفظ آرامش کارکنان دارد. این کاغذ دیواری با پلت رنگی ویژه ای که دارد، برای معماری داخلی با میز و صندلی هایی به رنگ چوب با طیف های گوناگون تیره تا روشن کاملا هماهنگی دارد. استفاده از چند گلدان پتوس و قرار دادن آن ها در گوشه و کنار اتاق، جلب توجه زیادی خواهد داشت.