سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاغذ دیواری پوستری طرح تکسچر

یک الگوی تکرارشونده از یک بافت را تصور کنید... این طرحی است که آن را تکسچر می نامند. اساس و مبنای تکسچر ها بافت طبیعی یا قطعه ای هنری است که در تصویری زوم شده تکرار شده است. نمایی جالب که برای خاص پسندان یک گزینه مناسب بوده و قطعا توقع آنها را در دیزاین داخلی خانه برطرف خواهد ساخت. 

اگر اهل انتخاب طرح هایی با مفهوم، زیبا و در عین حال ساده هستید کاغذ دیواری های پوستری طرح تکسچر می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. اما شاید با تمام توضیحاتی که ارائه کردیم باز هم برای تان جای سوال باشد که اصطلاح تکسچر به چه معناست؟ اصطلاح تکسچر با معادل لاتین texture در ادبیات معماری به معنای بافت می باشد. منظور از طرح های  تکسچر یا بافت گونه، تصاویری است که به منظور ایجاد بک گراند در طرح های گرافیکی، پیش نمایش محصولات، مدل های سه بعدی و … مورد استفاده قرار می گیرند.
جالب است بدانید که استفاده از بافت یا طرح های تکسچر همراه با دیگر عناصر طراحی، می تواند انواع پیام ها و احساسات را به زیبایی هر چه تمام تر به مخاطب انتقال دهد. برای مثال شما برای دیزاین شرکتی که در صنایع چوبی فعالیت میکند می توانید از پوستر دیواری تکسچر چوب استفاده کنید تا حس این صنعت را بخوبی به مراجعین منتقل کنید یا برای کلینیک پوست و مو می توانید از تکسچر بافت پوست استفاده کنید تا تصویر سازی هیجان انگیزی از کسب و کار خود را در ذهن ایجاد کنید.