سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر سه بعدی طرح دنیای مربع ها

بررسی پوستر سه بعدی دنیای مربع ها

پوستر سه بعدی دنیای مربع ها، از تلفیق هوشمندانه اشکال هندسی با المان های طبیعی پدید آمده و همین امر موجب شده تا این پوستر دیواری سه بعدی ، طراحی فانتزی و انتزاعی چشم گیری داشته باشد. در این کاغذ دیواری سه بعدی، پس زمینه از مربع هایی که به صورت موازی کنار هم قرار گرفته اند، تشکیل شده و گل های تقریبا طلایی که بر روی بعضی از این مربع ها خودنمایی می کنند، جلوه ی این پوستر سه بعدی را بیشتر کرده اند.
آنچه در این طرح زیبا به چشم می خورد این است که دو شاخه گل، با گل های طلایی در دو حاشیه ی آن قرار گرفته اند و رنگ و بوی بسیار دلچسب تری را به آن داده اند. رنگ های طلایی و سپید در این پوستر دیواری، موجب شده تا علاوه بر اینکه این طراحی را بسیار جذاب تر و دلنشین تر کنند، احساس تماشای یک طراحی لوکس و بسیار مدرن را به بیننده القا کنند.

کاربرد های پوستر سه بعدی دنیای مربع ها

گل های طلایی قرار گرفته بر روی این پوستر دیواری به همراه زمینه ی سفید آن، یک طرح بی نظیر و کامل را برای محیط مورد نظر شما ایجاد کرده اند. رنگ روشن این پوستر سه بعدی برای فضاهایی که کوچک هستند بسیار مناسب است زیرا به نحوی خارق العاده فضا را بزرگتر نشان می دهد. این سبک از پوستر دیواری ها با انواع رنگ های کرم، شیری، قهوه ای و نارنجی ست می شود و می تواند روح تازه ای به مکانی که در آن قرار گرفته است، بدهد.

پوستر سه بعدی دنیای مربع ها، برای قسمت های مختلف در خانه، به خصوص پشت تلویزیون، یک شاهکار بی نظیر است و برایتان فضایی نو ایجاد می کند، البته شما می توانید این طرح زیبا را در اتاق خواب و یا حتی محیط های کاری مانند سالن های زیبایی و تالارهای عروسی نصب کرده و از تماشای آن لذت ببرید.