سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری طرح سنگ های مرمری

بررسی پوستر دیواری سنگ های مرمری

طرح پوستر دیواری سنگ های مرمری شبیه به تمام سنگ های مرمری که تابه حال دیده اید نیست. در این طراحی، استفاده از تکنیک مورب سازی، تلفیق رنگ های متنوع از سنگ های مرمر همچون سفید، آبی فیروزه ای، سبز زمردی، نقره ای و همچنین تیره و روشن نشان دادن اندازه ی سنگ ها، آن را از جلوه ی سنتی اش به پوستینی نوین تغییر داده و به زیبا ترین و جذاب ترین شکل طراحی کرده است.
سنگ های مرمر همیشه نمایی از درخشندگی را با خود به همراه داشته اند که به کارگیری آن ها در نمای داخلی و خارجی جزو عناصر لوکس و بسیار خاص محسوب می شده است. تلفیق پوستر دیواری و طراحی سنگ ها جلوه ای از قدرت، صلابت و خاص بودن را با خود به همراه دارد.

کاربرد های پوستر دیواری سنگ های مرمری

نقش منظم این پوستر دیواری برای افرادی که نیاز دارند محیط شان با نظم و دقت بیشتری دیده شود گزینه ای بسیار مناسب است و می تواند به آرامش فکری شما بیشتر کمک کند. برای اینکه بتوانید از زیبایی این پوستر دیواری بهره ی بیشتری ببرید می توانید از رنگ هایی مانند سفید، خاکستری، نارنجی و یا قرمز استفاده کنید تا هارمونی رنگ ها در محیط مورد نظرتان بیشتر رعایت شود.
برای دیوارهای مجاور پوستر دیواری سنگ های مرمری، اگر از سرمه و آبی تیره استفاده کنید به دکوراسیونی خاص و کلاسیک دست پیدا خواهید کرد. این کاغذ دیواری را می توانید در اتاق خواب، سالن پذیرایی، نشیمن، اتاق تلویزیون و سایر قسمت های خانه یا محیط کارتان نصب کنید تا جلوه ای زیبا و منظم به فضا بدهید.