سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر سه بعدی طرح شاخه های نورانی

بررسی پوستر سه بعدی شاخه های نورانی

در پوستر سه بعدی شاخه های نورانی، شاخه های ظریف و نازک، نور های درخشان و طلایی، یک ترکیب بسیار چشم نواز را ایجاد کرده است. این کاغذ دیواری سه بعدی یکی از پرکاربرد ترین طرح هایی است که با فضای لوکس بسیار هم خوانی دارد. درخشش و سایه های نوری ایجاد شده به وسیله شاخه های نور بر روی پس زمینه خاکی رنگ در این طرح به راحتی حس روشنایی را به بیننده القا می کند و فضایی شاد و رویایی را به ارمغان می آورد. برای انتخاب دیگر وسایل خانه تان هم می توانید از رنگ های طلایی، کرم، قهوه ای و شیری استفاده کنید تا هارمونی رنگ ها در محیط رعایت شود.
نکات ریز و ویژگی های خاص در طراحی این پوستر سه بعدی، باعث می شود که محیط شما بسیار روشن تر و بزرگ تر به چشم آید. کنار هم قرارگیری مناسب شاخه های نور تعادل خوبی را در ظاهرِ این کاغذ دیواری ایجاد کرده و باعث شده این طرح در اوج شلوغ بودن، ظرافت و جذابیتی خاص داشته باشد. با انتخاب این پوستر دیواری سه بعدی مطمئن باشید یک فضای منحصر به فرد خواهید داشت.

کاربرد های پوستر سه بعدی شاخه های نورانی

این کاغذ دیواری سه بعدی زیبا مانند یک منشاء نورانی، در هر قسمتی نصب شود، درخشش فراوانی به محیط تان می دهد. برای اینکه بتوانید از زیبایی این طرح بهره ی بیشتری ببرید می توانید در کنار آن از دکورهایی با رنگ های نارنجی، کرم، خاکستری و طوسی استفاده کنید.
پیشنهاد می شود دیوارهای مجاور را با رنگ هایی مانند کرم، یاسی، طوسی روشن و سفید مزین کنید و یا از طرح های ساده ی کاغذ دیواری استفاده نمایید تا این پوستر دیواری خودش را بهتر نشان بدهد. پوستر سه بعدی شاخه های نورانی برای نصب در هر محیطی قابل استفاده است. چه آن محیط یک اتاق خواب کوچک باشد چه یک سالن پذیرایی بزرگ.