سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با پوستر های دیواری

پوستر دیواری چیست

پوستر دیواری ها می توانند عامل ایجاد تنوع در محیط و زیبایی دکوراسیون شوند. دیزاین یک مسئله مورد توجه در دنیای امروز است و اگر شما هم به این موضوع اهمیت می دهید، می توانید از پوستر دیواری به عنوان یک گزینه مناسب استفاده کنید. گستره وسیع این نوع کاغذ دیواری به لحاظ رنگ و طرح می تواند قدرت انتخاب شما را بالا برده و موردی مطابق با سلیقه تان را به شما ارائه دهد. 

پوستردیواری، دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری، با این تفاوت که طرح‌های روی آن می تواند، مانند تابلویی بزرگ از یک تصویر با معنی باشد مثل یک ساحل و یا عکسی از یک درخت و مناظر اطراف آن. دسته ای از مدل های چاپ شده بر روی پوستر دیواری‌ها سه بعدی هستند و دارای روح و عمق، به همین دلیل طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. پوستردیواری بر روی دیوار چسبیده می‌شود و همانطورکه اشاره شد از طرح بزرگی تشکیل شده است. 

انواع پوستر دیواری

انواع پوستردیواری ها

کاغذ دیواری پوستری دارای دو نوع آماده و سفارشی هستند. پوسترهای آماده دارای طرح‌ها و ابعاد مشخصی هستند و از چند پنل (تکه-قطعه) تشکیل شده‌اند، به این ترتیب که پس از نصب تمام پنل‌های آنها کنار هم یک تصویر بزرگ را شکل می دهند. یکی از برندهای مطرح موجود در بازار، پوستر دیواری کومار می‌باشد. این محصولات ساخت شرکت کومار آلمان است. این شرکت هر سال، گلچینی از بهترین تصاویر را که معمولا توسط موسسه نشنال ژئوگرافی منتشر می‌شود، در یک یا چند آلبوم گردآوری نموده و به صورت پوستر دیواری به فروش می‌رساند.

نوع دیگر این محصولات، نوع سفارشی آن است که امکان چاپ و سفارش در طرح و ابعاد دلخواه در آن وجود دارد. پوسترهای دیواری سفارشی دارای تنوع در نوع کاغذ نیز می‌باشند، به این ترتیب که سفارش دهنده می‌تواند در هنگام سفارش نوع کاغذ موردنظر را نیز تعیین کند، همچنین امکان تبدیل تصاویر پرتره و عکس شخصی به پوستردیواری نیز وجود دارد.