سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری مدل BCW316 امواج رنگی

بررسی پوستر دیواری مدل BCW316 امواج رنگی

در پوستر دیواری امواج رنگی، موج های دریا، همچون یک نقاشی زیبا، شبیه سازی شده و به دلیل ادغامشان با رنگ های مختلف، یک طراحی جدید و خاص پدید آورده است. این کاغذ دیواری یکی از فانتزی ترین طرح های کلاسیک است که با استفاده از فنون جدید نقاشی، تصویر سازی شده است و آرایه های جان بخشی همچون پرهای رنگی، در گوشه و کنار این پوستر دیواری به نمایاندن خود مشغول هستند. ترکیب بندی رنگ ها در این پوستر دیواری بسیار جذاب است و با استفاده از فرمول رنگ های متضاد به درهم آمیزی رنگ ها پرداخته شده است.

 

کاربرد های پوستر دیواری مدل BCW316 امواج رنگی

این کاغذ دیواری خوش رنگ و لعاب می تواند فضایی کاملا متفاوت برای دکوراسیون منزلتان ایجاد نماید. برای ست شدن آن با محیط می توانید از رنگ های آبی، بنفش، سفید و خاکستری روشن در دیوارها و پرده ها و همچنین مبلمان مورد نظرتان استفاده کنید.

در کنار این طرح می توانید یک گلدان بلند با گل های پر قرار دهید تا موج زیبایی این پوستر دیواری دو چندان شود. پوستر دیواری امواج رنگی، برای نصب در یک اتاق خواب دو نفره شاهکاری بی نظیر محسوب می شود. همچنین با نصب آن در سالن پذیرایی، نشیمن و محیط های کاری مختلف مانند سالن های زیبایی می توانید محیط خود را دگرگون کنید.