سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری مرمر سفید طلایی

بررسی پوستر دیواری مرمر سفید طلایی

پوستر دیواری مرمر سفید طلایی، همانطور که از نام زیبایش مشخص است، یکی از خاص ترین تصویرهای طراحی شده از سنگ های مرمر و گرانیتی گران بها است که طرح و نقشش بر این کاغذ دیواری پوستری حک شده و آماده است تا بر دیواری در مقابل چشمان شما بنشیند.
این طرح، ترکیب رنگی همچون نقاشی های آبرنگی دارد، با این تفاوت که در این پوستر دیواری مدرن و جذاب، رنگ ها در یک طیف هستند و طراحی اش برگرفته از طراحی سنگ های گرانیتی می باشد که رگه هایی با رنگ طلا، در آن به کار رفته و ارزش بیشتری را به خود اختصاص داده است.

کاربرد های پوستر دیواری مرمر سفید طلایی

این پوستر دیواری، برای دیزاین فضاهایی که صاحبانشان به استفاده از سنگ مرمر بسیار علاقمند هستند، بسیار کاربردی می باشد و می تواند با هزینه کمتر خواسته آنان را بر آورده سازد. به اضافه اینکه استفاده از پوستر دیواری با طرح های مرمرین، شرایط ممتازتری را هم به وجود می آورد.
امروزه میزهای جلو مبلی و میز عسلی هایی با سطح سنگی و از جنس سنگ های گرانیتی بسیار مدرن و جذاب، در بازار وجود دارد که برای هماهنگی فضای داخلی منزل یا محل کار شما با این پوستر دیواری جذاب بسیار مناسب است.
استفاده از پوستر دیواری مرمر سفید طلایی در واحد های مسکونی، در پشت تلویزیون، بخش غذاخوری و همچنین نقطه کانونی و در محیط های اداری خاص و مزون ها و...می تواند به زیبا تر شدن فضا کمک کند.