سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری مرمر طرح شاخه های طلا

بررسی پوستر دیواری مرمری با شاخه های طلا

اگر همیشه دوست داشتید نمادی از طبیعت را در خانه داشته باشید، اگر عاشق نقوشی هستید که رنگ مجلل طلایی در آن دیده شود. اگر عاشق سبک های تیره و مدرن هستید و از سویی دیگر دل تان می‌خواهد خانه ای سنگ نما نیز داشته باشید، ایده ای به شما خواهیم داد که با یک تیر هزاران نشانه بزنید و به خود برای اجرایش آفرین بگویید. آن ایده، انتخاب پوستر دیواری مرمری با شاخه های طلا، می باشد.
انتخاب این کاغذ دیواری مدرن بومرنگ، دقیقاً همان چیزی است که تمام خواسته های شما را به‌ صورت یک جا برآورده می‌کند. خانه ای سنگ نما با جلوه ای از مرمرهای تیره و براق، دکوری مشکی و مدرن با شاخه هایی طلایی که دست شما را برای انتخاب کردن رنگ با شکوه طلا در سایر اجزای دکوراسیون محیط، باز می گذارد.

کاربرد های پوستر دیواری مرمری با شاخه های طلا

اگر می‌خواهید یک محفل شاعرانه و رمانتیک خلق کنید که نورش از شمع باشد و شاخه های طلا گرمش کند، به شما توصیه می‌کنیم پوستر دیواری مرمری با شاخه های طلا را، برای دیزاین دکوراسیون فضای مورد نظرتان انتخاب کنید.
این کاغذ دیواری پوستری می‌تواند پیشنهاد خوبی برای کافه ها یا استودیو های موسیقی نیز باشد. اگر جوان هستید و عاشق رنگ مشکی، برای اتاق‌ خواب شما هم انتخاب این طرح را توصیه می‌کنیم. شاخه های طلا در این طرح مرمری می‌تواند آن رنگ متضادی باشد که به شما این فرصت را می‌دهد تا از مبلمانی با تاج و پایه طلایی استفاده کنید. تابلوهایی با سبک انتزاعی و لوستر های آویز ساده  در همین تن رنگی هم می‌تواند فضای هنری شما را زیباتر جلوه دهد.