سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو بوم رهایی

بررسی تابلو بوم رهایی

دختری با افکاری آزاد و رها از قید بند روزگار در شهر زندگی میکرد، او زیر بار هیچ حرف زوری نمی رفت، همه مردم شهر از او حساب می بردن، هر جا به کسی ظلمی می شد او با حرف های حساب شده اش، طرف مقابل را مطیع خود می کرد، آرامش از چهره اش پیدا بود و خواستار عدالت خواهی در شهر بود. هر کجا کشمکشی پیش می آمد پیش دختر می آمدند و او همانند یک قاضی عادل و عاقل میان آن ها قضاوت می کرد و راه درست را به آن ها نشان می داد.
روزی یکی از نقاشان برجسته شهر برای حل مشکل خود پیش دختر رفت و خواستار قضاوت عادلانه میان او و خریدار یکی از تابلو هایش شد. حرف های نقاش انگار بوی رهایی می داد، همان حسی که دختر سال ها به دنبالش می گشت. او این حس را در این فرد دید و محو شنیدن سخنان او شده بود. دلش می خواست تا مدت ها بنشیند و نقاش برایش حرف بزند و همین طور هم شد، نقاش به دلایل مختلف حضورش را نزد دختر پُر رنگ تر می کرد تا اینکه...
طراح تابلو بوم رهایی، ادامه این داستان را به ذهن شما می‌ سپارد تا رهایی را در عمق آن بیابید، حتما مشتاقان این داستان حرف های بهتری برای گفتن خواهند داشت.

کاربرد های تابلو بوم رهایی

تابلو بوم رهایی یکی از جذاب ترین طرح های مدرن است، که معناهای فراوانی در آن نهفته است و مشتاقان خاص خودش را دارد. اگر شما نیز همیشه تفکر رهایی را در ذهن خود می پرورانید و هیچ گاه زیر بار حرف زور نمی روید، با انتخاب این تابلو بوم بومرنگ و نصب آن بر روی دیوار محل زندگی و یا محل کارتان ، مفهوم رهایی را در ذهنتان جاودانه کنید.
طراحی مدرن این کار و نقش های در هم تنیده شده دخترک با موهای پریشان و تصاویر مینیاتوری برگرفته از طبیعتی آرام، پرندهای رها، مقبره ای که در دل درختان سبز پوش که در دل و جان دخترک جای گرفته، پَر سفیدی که نماد آزادی و رهایی را نشان می دهد و لباس زیبایی که رگه های قرمز رنگش، نشانه عشق و آزادگی است و روانی پاک و بی الایش، در رخ این تصویر موج می زند و می تواند ایده خوبی برای دیزاین یک دکور خارق العاده باشد.
بومرنگ، شما مخاطب خاص و با سلیقه‌ را  به هم نشینی با این تابلو بوم دکوراتیو در اتاق کار، پذیرایی، اتاق خواب و یا هر جایی که چشم شما آنجا را برای قرار روزانه اش با دل انتخاب می کند، دعوت می نماید.