سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری طرح هیاهوی پَر ها

بررسی پوستر دیواری هیاهوی پر ها

این روزها دیگر به سادگی می توان بخشی از رویا ها را تحقق بخشید. برای کسب آرامش در دنیای پر های آویزان، می توان پوستر دیواری هیاهوی پر ها را برگزید و فضایی مملو از آرامش را رقم زد. طرح هیاهوی پر ها، از جمله طرح های خاص و تک رنگی است که می تواند یک فضای مدرن برای شما به وجود آورد.
در فضاهای مدرن اغلب تنوع رنگ زیادی را شاهد نیستیم. در چنین فضاهایی سادگی حرف اول را میزند. این طرح تک رنگ سایه روشن، با هارمونی گرمی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای دیزاین اتاق خواب یا سالن پذیرایی باشد.

کاربرد های پوستر دیواری هیاهوی پر ها

پرهای سرگردان در این کاغذ دیواری پوستری نمادی از آرامش هستند و نگاه کردن به آنها در طول روز، می تواند استرس و اضطراب را از ساکنین دور نماید. پیشنهاد می کنیم در کنار پوستر دیواری هیاهوی پر ها، از یک فرش گردویی - سفید که گل های ریزی در مرکز و چهار گوشه اش دارد بهره گیرید. یک ست مبل اسپرت کاملا ساده با کوسن هایی که روی آنها نیز پرهای سرگردان ریزی به چشم میخورد، می تواند دیزاین دکور شما را منحصر به فرد تر جلوه دهد.
یک پرده تور حریر با والان شکلاتی بی تردید می تواند تکمیل کننده دکور لوکس و مدرن شما باشد. از این کاغذ دیواری مدرن و شیک، می توانید علاوه بر اتاق خواب یا سالن پذیرایی، در لابی هتل ها، رستوران ها و یا اتاق کار استفاده کنید.