سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری طرح عکس قدیمی

بررسی پوستر دیواری عکس قدیمی

پوستر دیواری عکس قدیمی، از روی تصویر یک شهر یا یک دهکده قدیمی طراحی شده که در آن خانه ها را به تصویر کشیده است. در این پوستر دیواری، خانه ها بافت بسیار متفاوتی نسبت به زمان حال دارند و حس و حال دوران رنسانس اروپا را برای آدمی خلق می کنند و اینطور می نمایانند که اکنون زنان با دامن های فنردار بسیار پف دارشان و آستین های برجسته می آیند و از جلوی عکس می گذرند.
حال و هوای این کاغذ دیواری پوستری، یکی از آرامش بخش ترین و با صفا ترین طراحی ها، در میان دیگر پوستر دیواری ها است که استفاده از آن هیجان تلفیق یک دکوراسیون ایده آل امروزی را با هنر قدیمی به بیننده منتقل می کند. توجه به جزئیات و ظرافت ها یکی از اصلی ترین مهارت های طراح این پوستر دیواری است که موجب شده تا با دیدن آن اینطور احساس کنیم که گویی پشت لنز یک دوربین ایستاده ایم و از درون آن در حال تماشای شهریم و شهر را برانداز می کنیم. همین قدر طبیعی و واقعی.

کاربرد های پوستر دیواری عکس قدیمی

حس نوستالژیک و فضای بی نظیری که این طرح برایتان ایجاد می کند شما را از هرنوع دکوراتیو اضافه ای بی نیاز می نماید. برای بهتر دیده شدن فضای این پوستر دیواری می توانید بیشتر از رنگ های خنثی مانند سفید یا طوسی استفاده نمایید تا فضای نوستالژیک این کاغذ دیواری بر هم نریزد. این پوستر دیواری در کنار خود می تواند از انواع طرح های کاغذ دیواری ساده و روشن بهره بگیرید تا جذابیتش دو چندان شود.
پوستر دیواری عکس قدیمی در بخش های مختلف خانه مانند اتاق خواب، نشیمن، سالن پذیرایی و راهروها مناسب است. همچنین برای نصب در گالری های نقاشی و عکاسی یک گزینه ی بی نظیر محسوب می شود.