سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری طرح سنگ مرمر کهکشانی

بررسی پوستر دیواری سنگ مرمر کهکشانی

با دقت به پوستر دیواری سنگ مرمر کهکشانی نگاه کنید! با عمیق شدن در آن به راحتی می توانید کهکشان راه شیری را در آن جستجو کنید. انتخاب این پالت رنگ یعنی آبی، خاکستری، سرمه ای، و رگه هایی از نارنجی که ستاره ها را نشان می دهند، یکی از ویژگی های مهم این کاغذ دیواری پوستری است که به ما این حس کهکشانی را القا می کنند و در آن غرق می شویم و می توانیم دقایقی خود را در این محیط رویایی نیز فرض کنیم.
همچنین می توانید از این پوستر دیواری در اتاق کار خود هم استفاده کنید تا با دیگر همکاران خود متمایز و خاص باشید. اگر هم قصد دارید که سبک خانه خود را  به کلی تغییر دهید و فضایی خاص داشته باشید با نصب این کاغذ دیواری سفارشی نیز می توانید یک دکوراسیون استثنایی را طراحی کنید و از محیط خود نهایت لذت را ببرید.

کاربرد های پوستر دیواری سنگ مرمر کهکشانی

نصب این پوستر دیواری مدرن نیز برای دیوار هایی که طول بزرگی دارند نیز پیشنهاد می شود تا طرح به خوبی خود را نشان دهد همچنین می توانید در انتخاب وسایل خود از رنگ هایی همچون آبی، مشکی، سفید و یا طلایی نیز بهره ببرید. سنگ های مرمر یکی زیباترین سنگ های ارزشمند در بین سایر سنگ ها نیز به شمار می روند و حال آنکه چه بهتر این سنگ علاوه بر مرمری بودنش، کهکشانی هم نیز باشد.
در انتها اگر بخواهیم سبک طراحی استفاده شده در این پوستر دیواری مرمر چیست، می توان گفت که از نوع آبرنگی بوده که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.